Wednesday, September 22, 2010

Awak, Saya & Dia

Saya suka dia
sebab
he cares when no one cares

Saya sayang dia
salahkah?
Saya sedih, marah dan kecewa
awak pedulikah?

Mungkin tak
tapi dia peduli

He stays when no one stays

Dia percayakan saya
bila
awak semua tak peduli apa saya nak cakap
Dia sentiasa ada
untuk saya
walaupun sekadar mendengar
sekurang-kurangnya
dia beri saya peluang berkata-kata

Semua orang boleh bercakap
tapi
cuma dia yang mahu mendengar
mahu memberi pandangan
mahu ambil kisah bila saya sedih

Saya sayang dia
Tolong jangan bawa pergi bahagia dari hati saya



4 comments:

shasha arif said...

sape nh minah oi???

Zetty Illyani said...

kim rae-won
haha
(^_^)

shasha arif said...

hahahahahahahahaahha~
hensem bt0l cinte ati k0...

Zetty Illyani said...

tau xpe
sbb tu syg
haha