Tuesday, November 24, 2009

Pening Kepale

ok fine
aku mengaku skarang
aku pemalas. suke tido, kuat mkn(tp mls masak sendiri), degil, xpduli kan org and so on. siyes. aku rase aku org plg dahsyat dlm dunia ni. sentiase wt org mrh, skit ati even mk aku sndiri p0n da xtw nk wt cne kt aku..ok fine..aku bkn nk sgt p0n jdi mcm ni tp nk wt cne aku da terjadi cmni..(honestly aku sbenarnye teringin nk jdi bdk baek)haha..but mom keep telling me dat i'm hopeless..haha..korg tw x sbenanye ckit sbyk what ur mom tell u evryday makes who u are today..xckit p0n byk la..haha..siyes..aku pikir aku rse mcm tuh. aku bkn ape..kdg2 da hari2 aku dgr bende yg sme..terpercaye plak yg aku ni hopeless..hehe..well..sape xnk jdi bg0s kn..tp disebabkan aku ni krg motivasi diri so aku jdi la mcm ni..

aku sbenanye da cbe da nk jdi baek sket..huhu..ade mcm cemerlang dari hari ke hari..hehe..tp angan2 je la..bezanye aku gn mat jenin, aku berangan atas katil..slmat sket..haha..kdg2 aku bosan gk idop cmni..xmencabar langsung..ari2 tido, mkn, blaja, kuar lepak2..haha..x adventure btol..klo time cuti cmni lg x adventure..ari2 keje aku tadah telinge..waha..tp nk wat cne..spe soh yg aku dok isolate dri sndri dr org laen..mat pet yg dok kt tmpt2 trpencil 2 pon x isolated mcm aku ni..haha..

lg 1, aku bknnye xske cuti..spe yg xske cuti kn..lg2 org yg xbpe berkenan gn nota2 kuliah mcm aku ni..huhu..tp 2 la..bab2 cuti pjg2 ni aku mcm krg minat la..sbb ble cti pjg nk xnk aku kene gk blik umh..bkn nye aku xske nk jmpe fmily aku..jmpe adik aku(yg byk ckp mcm mk nnek 2..mk nenek aku p0n xbyk ckp mcm de)..jmpe mk, ayh, nnek..bak kte mk family 2 mesti diutamakan..tp msalahnye bkn aku yg x utamakan fmily tpi fmily yg wt xtw gn aku..hehe..(mksd aku kt cni dorg xms0k kple gn aku..2 je..jgn slh phm lak)
isk3..ble aku blik dan mnetap lme2 kt umh ni nnek aku p0n mule la sb0k2 msk2..mkl0m la..aku kn cucu kesygn de..hehe..tp tu la..ble de msak, nti mk mrh aku..2 yg x syok 2..mk kte..ble aku blik je wt nyusah kn nnek aku..duh~ade ke pt0t de ckp mcm 2..huh..ble aku xm0 blik de kte aku da xigt fmily..da buang fmily ja0h2..xphm t0l aku..de sbenanye nk soh aku wtpe p0n aku xtw..(aku pikir de mukin saje ske nk wt aku skit ati..haha..tp die bengang sbb aku wt muke c0ol je..ceh..aku mke je c0ol..tp dlm h0t..waha)

aku bkn pe..bkn xnk wt pape keje..tp mcm aku kte tdi..sume org dlm umh ni ckp aku hopeless..makanya jdi la aku ni hopeless..huh..sume xkne..ble aku wt pape yg mcm ala2 baek sket..tbe2 ade org tye..mk ke yg soh wt ni???duh~kne bom semangat nk jdi baek aku..huh..msti sume org igt aku xleh wt keje klo org xs0h kn..haha..kdg2 aku p0n rase mcm 2 gk..duh~hopeless bt0l la aku neh..

waha..pjg ye da aku membebel..xpe la..nti aku dtg singgah membebel lg..chiow

*nota kaki: nti ble aku berjaya motivatekn dri aku dan jdi lbeh baek..aku bgtw kt korg..haha