Thursday, June 4, 2009

AKU tak tau nak bagi tajuk ape.....

Aku fikir aku suka berseorangan. Aku tak perlu sakitkan hati orang lain dan hati aku pun tak sakit. Tapi ada orang tak suka apa yang aku suka dan masih ada orang sakit hati dengan aku walaupun aku tak kacau dia. aku bukannya suka hidup sunyi cuma aku tak suke hidup dengan mata-mata yang tak senang pandang aku. So, better before I myself get hurt, lari jauh-jauh dari masalah. Aku pun tak suka cari pasal. Tapi aku tak tau apa pasal la pasal suka cari aku. Sibuk je kacau aku. Pergi la kacau orang lain. Aku da cukup sibuk ni. Tak payah nak kacau-kacau lagi.

Aku suka baca buku. Duduk dengan buku. Sebab buku tak kacau aku. Buku pon tak suka membebel kat aku. Mungkin buku tu memang sayang sangat kat aku. Sebab tu ape pon aku wat kat dia, dia tak pernah bising.(aha..of course la syg..it cannot talk nway..if it could then it would say..so stupid la lu..krg moral punye org..lpas bce men cmpak2 je..aku buku la woi!!!tak nampak ke?! *in imagination only*) Apa pon mungkin tu satu sebab nape setiap kali aku tension aku akan baca buku. Aku agak je la.

Tapi kadang-kadang bila aku tension, aku pon suka dgr lagu hardcore gak. Bila aku dgr orang jerit-jerit aku puas ati. Kira macam dia da tolong jerit2 kan untuk aku la. Lagipon benda2 camtu leh tolong hilangkan rasa sunyi aku. Mungkin sebab tu gak aku suke tgk race. aku bukan pe. Tapi bila aku tengok aksi daring diorang tu aku rasa puas ati. Macam aku plak yang wat aksi2 daring membawa maut tu. Sesungguhnya aku memang teringin nak wat benda2 macam tu. Tapi ku pon takut mati. So, aku rasa orang yang leh wat benda2 camtu tanpa takut mati memang gila.
(mungkin tak waras..gila tu macam ntah la..sama je kot maksudnya..aha..aku tak tau..aku tak amek jurusan bahasa.)

Kejap. Ada satu benda pasal aku yg aku memang tak paham. aku ni kadang2 asal cengil sangat ek??macam menakutkan je..aha..mungkin aku ni suka berubah ikut suhu persekitaran kot..no komen..

Bila difikirkan balik, aku ni takde nampak macam tak normal pon. cuma banyak sangat baca komik pelik2..menyebabkan kdg2 aura hitam si presiden kelab manik tu macam mempengaruhi aku plak. .bila difikirkan balik, macam btol gak pe yg mak cakap tu. Aku ni banyak sgt tgk tv gn baca buku. Sebab tu banyak merepek.

jap2. Ada lagi 1 bende. Aku tak tau nape sejak akhir2 ni aku malas sangat. (tak..sebenarnya aku memang dari kecik malas..sampai mak kata aku masa kecik nak suap makanan dalam mulut sendiri pon malas..troknye la hai)Aku bukan apa..kadang-kadang tu aku cuma rasa tak nak ada orang bebel macam2 kat aku. Kan senang kalau mak tampal 1 jadual kat peti ais. Arini aku kena buat ape..esok, lusa, tulat..sediakan waktu sekali..kan bagus..mesti aku tak lupa..mak pon tak penat bebel..aku pon rileks je..(aha..btol tu..aku setuju gn idea sendiri)

Ups..da byk plak tulis. aha...sorry..(^_^)

2 comments:

Ida Hassan said...

Zet,cengil tu ape?!
ak slalu dgr cengeng je..
HUHUHU

Zetty Illyani said...

cengil 2 kire mcm garang la
aha
klo xphm gk lg pe kte ko tgk lm kmus dwan~