Thursday, June 11, 2009

20th GEN (this is an announcement)


REUNION 20th GENERATION

8(Sabtu) dan 9 Ogos(Ahad)

Tempat : Kenduri MideeDolah-SMAPL-Holiday Villa Subang Jaya

Bayaran : RM 38 (sebelum 25 julai 2009)

Treasurer: Ammar Faiz & Lokman Bahar (cimb lokman-1233 0062755 529)

diharapkan agar 20th gen dapat memberitahu Ammar/Lokman selepas pembayaran dan sila simpan resit sebagai bukti pembayaran.


SABTU 8 Ogos
1200-1600: Kenduri En. Abdullah Khairi dan Puan Ameerah Diana
Tempat- UKM/umah Dola/umah Midee (maklumat lanjut akan diberitahu kelak)



Lepas kenduri, 20th gen bergerak ke SMAPL, harap tiba di SMAPL sebelum maghrib (in case sapa2 nak pergi Seremban mengimbas memori lalu dulu)

1900-2130: Solat jemaah dan sesi SIRIH PULANG KE GAGANG
deskripsi : perkongsian bersama adik-adik, tayangan video
person-in-charge : Fatin Syamimy Liana& Ahmad Ashraf
tempat : Musolla Al-Hidayah (puteri), Musolla Al-Mustaqim (putera)

Lepas Isya' untuk budak putera besar kemungkinan tiada sebarang aktiviti memandangkan kebanyakan budak putera nak ambil angin malam kat Seremban. Ada juga yang nak tidur awal sebab tak nak terlepas qiam =D

Untuk budak puteri, masih dalam perancangan. Sama ada kita beraktiviti sesama kita atau bersama adik-adik. Belum finalize lagi. Apa-apa tanya Fatin Syamimy Liana atau Nova Adila.



AHAD 9 Ogos 2009

0530-0630: solat subuh

0630-1000: Riadah, Bebas
Person-in-charge : Norhazirah

1000-1230: 20th gen di hotel Holliday Villa, Subang Jaya.


[klik untuk tumbesaran gambar]

bagaimana ke sana?

pandai-pandai dah besar kan semua.hahaha

1)kereta. parking sana bayar rm4 sehari


2)KTM berhenti Subang Jaya. teksi rm5 ke Holiday Villa






1230-1330: ucapan oleh
1) Ustaz Omar (tanya acap sapa ni)
2) Abdullah Khairi & Ameerah Diana (bagi tips rumahtangga)
3) Ucapan Terbuka (sapa2 rindu mic)

1330 ke 1400 : Zohor
1400 ke 1700 : Hi Tea

MASALAH DAN KEKELIRUAN? bawah ni kaunter pertanyaan, saya tukang hebah saja =D



Ahmad Ashraf(0193694287)
Ahmad Faqih Sadiq(0196664464)
Lokman Bahar(0173171491)
Ammar Faiz(0172750003)
Nadiah Salihah(0176866349+0133086760)
Fatin Syamimy Liana(0172001732)



JUMPA DI SANA!!!

sukacita diingatkan kepada 20th gen untuk menjaga etika berpakaian demi menghormati SMAPL barakah. Jangan bawa imej yang tak baik kepada adik-adik ya!

4 comments:

ain farahain said...

eh zet
ni tentatif lengkap kah?
x de tuka2 da?

Zetty Illyani said...
This comment has been removed by the author.
Zetty Illyani said...

xsure la
kne tye org yg plan la
aku pon copy dri ayu je ni

ikanriang said...

nak titot!!
jumpe sume di saneee!!