Friday, May 22, 2009

Tidak Puas Hati....

saya memang x puas ati btol la...tadi saya wt kuiz kt facebook...tajuk die status anda masa zaman sekolah dulu..lebih kurang macam tula bunyi nye..yg saya x puas ati tu jawapan kuiz tu mengatakan yang status sy masa di sekolah dahulu adalah budak nakal..sedangkan sy tidak la begitu nakal sehingga mendapat status budak nakal..yang lebih menyebabkan saya berasa tidak puas hati ialah apabila saya membandingkan result saya dengan kawan-kawan saya yang lain ternyata saya seorang sahaja yang mendapat result tersebut..sedangkan kawan-kawan saya yang lain mendapat title budak surau atau pon bee queen atau pon skema enjeng..kenapa saya seorang sahaja yang mendapat title budak nakal??tidakkah saya juga baik seperti mereka??musykil2...mungkin terdapat kesilapan semasa penilaian dibuat...

8 comments:

Ida Hassan said...

ecece..sila mengaku, Zet..
anda memang nakal..
nak aku bongkar sgale kenakalan ko?!
hahaha *rolling*

Zetty Illyani said...

ne ade
aku baek la
cbe ckp sket pe aku da wt??

Norfadzillah bt Mohd Rosli said...

zety mmg nakal..
ngaku je la...
hehe~~

miSzRiE said...

ceh xmo ngaku...sape lagi nk sokong?? haha

Zetty Illyani said...

isk3..npe sume org xnk kte sy baek..
:(

kumbang said...

haha..sesuai tuh ngan ko zet..hahaha

Akula Nora said...

hehe..no comment!

kewl apa dpt jd bdk nakal. result kuiz akak kuar budak sukan...apakah??!!

Zetty Illyani said...

mungkin nmpak cool
xpe la
ape slh nye skali2 dpt lain dri yg laen...(muke sdeh)